|
Glavarjeva rezidenca Glavarjeva rezidenca
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tojeto
Pridružen/-a: 19.09. 2007, 20:41 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 19 Sep 2007 20:48 Naslov sporočila: Zadnji račun SPL |
|
|
To je noro! Zadnji račun je bil več kot 1 EUR za 1 m2.
Ne vem, ali nas tile iz SPL-ja nategujejo ali pa smo mi vsi ''budale'', ki to plačujemo.
Ali ste tudi vi dobili tako velik znesek? Ali vsi redno plačujete račune???.... glede na to, da toliko stvari ''ne štima''? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 19 Sep 2007 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
Midva sva zavrnila plačilo že prejšnjega, dobila neka "kao" pojasnila, ki jih bova ponovno zavrnila, ker argumenti SPLa pač ne zdržijo resne presoje.
Je pa dejstvo, da na zadnjem računu zaračunavajo veliko stroškov za vse predhodne mesece, torej za nazaj. Na ta način bomo po vsej verjetnosti plačali tudi številne stroške, ki bi jih moral plačati investitor, pa bodo pač še malo počakali ter nam dozirali stroške tekom prihajajočih mesecev, sploh ko se bo začela ogrevalna sezona in bodo stroški tako ali tako še višji. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kaja
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 15:38 Prispevkov: 27
|
Objavljeno: 20 Sep 2007 06:48 Naslov sporočila: |
|
|
Se popolnoma strinjam. Tudi jaz sem dobila podoben račun. Mislim, da bi se morali tudi glede tega pogovorit na današnjem sestanku.
Sem pa pregledaal pogodbo s SPL, kjer nam poleg ¨povšala¨, ostala dela zaračunavajo dodatno glede na račune izvajalcev, s tem da nas nihče ne vpraša kaj je potrebno popravit, kaj je v garanciji... Poleg tega ne razumem kako lahko plačujemo servis dvigala, ki je še v garanciji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TPM
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:17 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 07:17 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi mi smo dobili 3x večji znesek računa, kot prejšnje mesece. Že prejšnji mesec sem na SPL klicala za razlago, pa daleč v pogovoru s tisto gospo nisva prišli. Ni mi dala zadovoljivih odgovorov, nekaj časa sem še tehtala, ali naj zavrnem račun, na koncu pa ga plačala.
Danes kličemo za razlage novega računa. Kaj so bili vaši ragumenti za zavrnitev? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
Argumenti za zavrnitev so bili nerazumno visoka oziroma že skoraj oderuška cena storitve v primerjavi z drugimi ponudniki.
Konkretna cene odvoza kosovnih odpadkov, ki jih je SPL (oziroma gospod, ki je naš hišnik) zaračunal na računu za avgust za vhod A1 je bila 174,25€. Poudarjam, da gre za zaračunano ceno za vhod A1, verjetno pa so bili zneski na drugih vhodih podobni (morda celo višji za vhode B1, B2). Če špekuliram in izračunam 4x174,25= 697€
Cena storitve odvoza kosovnih odpadkov pri Snagi znaša 39,58€ (dostava 7m3 zabojnika, ki ostane na lokaciji en dan in odvoz polnega). Če zabojnik stoji več dni, je stojnina dodatnih 5€ na dan. Ko se odpadke pripelje na deponijo, se zabojnik stehta in plača dodatnih 0.042€ po kilogramu odpadkov. Na Snagi so me opozorili, da med kosovne odpadke kartoni oziroma embalaža (kar naj bi odvažali iz naših smetarnic) ne sodi in da je potrebno kartone odpeljati na Papir servis. Torej sem preveril še na Papir servisu, kjer so mi povedali, da karton oziroma odpadno embalažo pripelješ sam ali pa jo pridejo iskat oni s kombijem (prav tako okoli 7m3), kar stane 54,25€ za en odvoz.
Vabim vas, da si sami izračunate, kolikšno količino embalaže bi bilo možno odpeljati za skoraj 700€, kolikor so (skupaj) zaračunali.
V nadaljevanju - plačilo reševanja iz dvigala, ki je bilo na vhodu A1 zaračunano v višini 91,13€. Ne glede na to, da je bilo reševanje opravljeno (po pojasnilih SPLa) v nočnem času, je to (pre)HUDA urna postavka. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodnarka
Pridružen/-a: 21.09. 2007, 09:30 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 09:38 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj pa je bilo potrebno reševanje iz dvigala? Če je bila napaka v dvigalu, naj se račun za reševanje pošlje prodajalcu dvigala v okviru garancije, ne pa stanovalcem.
Plačilo tistega kosovnega odvoza smeti s strani hišnika smo pa tudi mi zavrnili. On je tam zato, da pokliče snago, ne pa da sam kao odpelje.
Pri garažnih vratih pa mi ni jasno, zakaj je napisano tekoče vzdrževanje, potem spodaj pa servis. Če je servis, morajo stroški še vedno spadat pod garancijo, tekoče vzdrževanje je pa nekaj drugega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kaja
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 15:38 Prispevkov: 27
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da bi morali na prihodnjem sestanku SPL zahtevati konkretna pojasnila, oziroma zavrniti račune za storitve, ki jih ne opravljajo ali pa zaračunajo po astronomski ceni. Tudi sama sem prejšnji račun zavrnila.
Pri zadnjem računu so nam računali tudi nekakšno priključnino ogrevanja- kolikor vem pa še nismo začeli z ogrevanjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo je tudi obračunavanje nekaterih stroškov. Npr. ogrevanje(priključno moč) in vodo(priključno moč) obračunavajo tudi na shrambe v kleti, čeprav tam ni ne duha ne sluha o ogrevanju ali kaki vodi (razen nezaželjeni kot je vlaga). Vsekakor bi morali deleže, ki jih prinesejo shrambe, smiselno obremenjevati po postavkah ne pa kar vsevprek. _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 13:12 Naslov sporočila: |
|
|
Stroški so po nekaterih soseskah porazdeljeni na število stanovalcev,
pri nas pa na % kvadrature, ki jo predstavlja vaše stanovanje.
Ste lasnik 1% površin in zato na vas odpade 1% stroškov za ogrevanje, razsvetljavo, smeti,...ipd.
Se pa strinjam s tem, da bi za ogrevanje morali upoštevati samo kvadraturo prostorov ki so ogrevani, ne pa še balkone, teras, atrije,... ( kleti niso, garaže pa ).
Za porabo elektrike razsvetljave nimam drugačnega predloga kot je % lastništva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sosed2008
Pridružen/-a: 15.07. 2008, 05:56 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 15 Jul 2008 06:05 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Zanimam se za najem garsonjere oz. enosobnega stanovanja v Gl. rezidenci in me zanima kakšne povprečne mesečne stroške lahko pričakujem.
Hvala za odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sosed
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 15 Jul 2008 10:29 Naslov sporočila: |
|
|
za 70m2 so stroski cca 100 euro (+/- 20%) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sosed2008
Pridružen/-a: 15.07. 2008, 05:56 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 15 Jul 2008 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
Sosed hvala za odgovor, me še sam čist informativno zanima kako je s kabelsko, internet. A na Telemachu naročiš, pridejo priklopit in to je to? Ali je bolj zakomplicirano . Se vnaprej zahvaljujem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sosed
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 16 Jul 2008 07:00 Naslov sporočila: |
|
|
Naceloma je tko, priklopi so, tudi za optiko. Mal pa traja, da te dejansko priklopijo (cca 14 dni) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|