Glavarjeva rezidenca Seznam forumov Glavarjeva rezidenca
Glavarjeva rezidenca
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Zadnji račun SPL

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Mesečni razdelilniki obveznosti
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tojeto



Pridružen/-a: 19.09. 2007, 20:41
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2007 20:48    Naslov sporočila: Zadnji račun SPL Odgovori s citatom

To je noro! Zadnji račun je bil več kot 1 EUR za 1 m2.
Ne vem, ali nas tile iz SPL-ja nategujejo ali pa smo mi vsi ''budale'', ki to plačujemo.
Ali ste tudi vi dobili tako velik znesek? Ali vsi redno plačujete račune???.... glede na to, da toliko stvari ''ne štima''?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2007 21:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Midva sva zavrnila plačilo že prejšnjega, dobila neka "kao" pojasnila, ki jih bova ponovno zavrnila, ker argumenti SPLa pač ne zdržijo resne presoje.
Je pa dejstvo, da na zadnjem računu zaračunavajo veliko stroškov za vse predhodne mesece, torej za nazaj. Na ta način bomo po vsej verjetnosti plačali tudi številne stroške, ki bi jih moral plačati investitor, pa bodo pač še malo počakali ter nam dozirali stroške tekom prihajajočih mesecev, sploh ko se bo začela ogrevalna sezona in bodo stroški tako ali tako še višji.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Kaja



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 15:38
Prispevkov: 27

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 06:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se popolnoma strinjam. Tudi jaz sem dobila podoben račun. Mislim, da bi se morali tudi glede tega pogovorit na današnjem sestanku.
Sem pa pregledaal pogodbo s SPL, kjer nam poleg ¨povšala¨, ostala dela zaračunavajo dodatno glede na račune izvajalcev, s tem da nas nihče ne vpraša kaj je potrebno popravit, kaj je v garanciji... Poleg tega ne razumem kako lahko plačujemo servis dvigala, ki je še v garanciji.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TPM



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:17
Prispevkov: 36

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2007 07:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi mi smo dobili 3x večji znesek računa, kot prejšnje mesece. Že prejšnji mesec sem na SPL klicala za razlago, pa daleč v pogovoru s tisto gospo nisva prišli. Ni mi dala zadovoljivih odgovorov, nekaj časa sem še tehtala, ali naj zavrnem račun, na koncu pa ga plačala.

Danes kličemo za razlage novega računa. Kaj so bili vaši ragumenti za zavrnitev?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2007 09:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Argumenti za zavrnitev so bili nerazumno visoka oziroma že skoraj oderuška cena storitve v primerjavi z drugimi ponudniki.
Konkretna cene odvoza kosovnih odpadkov, ki jih je SPL (oziroma gospod, ki je naš hišnik) zaračunal na računu za avgust za vhod A1 je bila 174,25€. Poudarjam, da gre za zaračunano ceno za vhod A1, verjetno pa so bili zneski na drugih vhodih podobni (morda celo višji za vhode B1, B2). Če špekuliram in izračunam 4x174,25= 697€
Cena storitve odvoza kosovnih odpadkov pri Snagi znaša 39,58€ (dostava 7m3 zabojnika, ki ostane na lokaciji en dan in odvoz polnega). Če zabojnik stoji več dni, je stojnina dodatnih 5€ na dan. Ko se odpadke pripelje na deponijo, se zabojnik stehta in plača dodatnih 0.042€ po kilogramu odpadkov. Na Snagi so me opozorili, da med kosovne odpadke kartoni oziroma embalaža (kar naj bi odvažali iz naših smetarnic) ne sodi in da je potrebno kartone odpeljati na Papir servis. Torej sem preveril še na Papir servisu, kjer so mi povedali, da karton oziroma odpadno embalažo pripelješ sam ali pa jo pridejo iskat oni s kombijem (prav tako okoli 7m3), kar stane 54,25€ za en odvoz.
Vabim vas, da si sami izračunate, kolikšno količino embalaže bi bilo možno odpeljati za skoraj 700€, kolikor so (skupaj) zaračunali.

V nadaljevanju - plačilo reševanja iz dvigala, ki je bilo na vhodu A1 zaračunano v višini 91,13€. Ne glede na to, da je bilo reševanje opravljeno (po pojasnilih SPLa) v nočnem času, je to (pre)HUDA urna postavka.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vodnarka



Pridružen/-a: 21.09. 2007, 09:30
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2007 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zakaj pa je bilo potrebno reševanje iz dvigala? Če je bila napaka v dvigalu, naj se račun za reševanje pošlje prodajalcu dvigala v okviru garancije, ne pa stanovalcem.
Plačilo tistega kosovnega odvoza smeti s strani hišnika smo pa tudi mi zavrnili. On je tam zato, da pokliče snago, ne pa da sam kao odpelje.
Pri garažnih vratih pa mi ni jasno, zakaj je napisano tekoče vzdrževanje, potem spodaj pa servis. Če je servis, morajo stroški še vedno spadat pod garancijo, tekoče vzdrževanje je pa nekaj drugega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 15:38
Prispevkov: 27

PrispevekObjavljeno: 24 Sep 2007 13:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim, da bi morali na prihodnjem sestanku SPL zahtevati konkretna pojasnila, oziroma zavrniti račune za storitve, ki jih ne opravljajo ali pa zaračunajo po astronomski ceni. Tudi sama sem prejšnji račun zavrnila.
Pri zadnjem računu so nam računali tudi nekakšno priključnino ogrevanja- kolikor vem pa še nismo začeli z ogrevanjem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 24 Sep 2007 14:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimivo je tudi obračunavanje nekaterih stroškov. Npr. ogrevanje(priključno moč) in vodo(priključno moč) obračunavajo tudi na shrambe v kleti, čeprav tam ni ne duha ne sluha o ogrevanju ali kaki vodi (razen nezaželjeni kot je vlaga). Vsekakor bi morali deleže, ki jih prinesejo shrambe, smiselno obremenjevati po postavkah ne pa kar vsevprek.
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2007 13:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Stroški so po nekaterih soseskah porazdeljeni na število stanovalcev,
pri nas pa na % kvadrature, ki jo predstavlja vaše stanovanje.
Ste lasnik 1% površin in zato na vas odpade 1% stroškov za ogrevanje, razsvetljavo, smeti,...ipd.
Se pa strinjam s tem, da bi za ogrevanje morali upoštevati samo kvadraturo prostorov ki so ogrevani, ne pa še balkone, teras, atrije,... ( kleti niso, garaže pa ).
Za porabo elektrike razsvetljave nimam drugačnega predloga kot je % lastništva.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sosed2008



Pridružen/-a: 15.07. 2008, 05:56
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 15 Jul 2008 06:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Zanimam se za najem garsonjere oz. enosobnega stanovanja v Gl. rezidenci in me zanima kakšne povprečne mesečne stroške lahko pričakujem.

Hvala za odgovor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sosed



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 15 Jul 2008 10:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

za 70m2 so stroski cca 100 euro (+/- 20%)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sosed2008



Pridružen/-a: 15.07. 2008, 05:56
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 15 Jul 2008 20:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sosed hvala za odgovor, me še sam čist informativno zanima kako je s kabelsko, internet. A na Telemachu naročiš, pridejo priklopit in to je to? Ali je bolj zakomplicirano Rolling Eyes . Se vnaprej zahvaljujem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sosed



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2008 07:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naceloma je tko, priklopi so, tudi za optiko. Mal pa traja, da te dejansko priklopijo (cca 14 dni)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Mesečni razdelilniki obveznosti Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.