Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kebrA2
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 07:48 Naslov sporočila: Dvigala - letni pregled |
|
|
V sredo so delavci IVD-ja - podjetja ki opravlja letni pregled dvigal pregledovali dvigala v A2. Pregledniku sem omenil, da mali lift ni povezan s klicnim centrom. Rekel je, da je to že sam ugotovil. Potem pa sva skupaj poklicala klicni center še iz velikega dvigala in povezava ni delovala. Pred kakšnima dvema mesecema sem se pogovarjal z vzdrževalcem dvigala, ki mi je "zagotavljal" da povezava deluje in da lažen klic stane 100 starih jurjev. Pa se mi zdi, da je to rekel le zato, da ja nebi preverjali ali povezava res deluje. Se bojim, da bo potrebno v dvigala vrniti piščalke.
lp
B |
|
Nazaj na vrh |
|
|
delouc
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
Ta naša dvigala so eno samo sranje. Še večja žalost pa je servis. V jašku malega dvigala v A1 že 2 dneva gori razsvetljava - "serviser" jo je očitno pozabil ugasniti.
Včeraj zjutraj sem to opazil in sem mislil, da bo hišnik tudi opazil, pa sem potem zvečer ugotovil, da ni!!! Šel sem tudi v hišniško sobico, da bi hišnika na to opozoril, vendar tam seveda nikogar več ni bilo. Danes zjutraj ob 7ih pa je bilo tudi še vse mrtvo. V pogodbi piše, da je delo hišnika tudi obhod po soseski in objektih in kontrola dvigal. Kako je to mogoče, da luči v jašku že 2 dneva gorijo ob tem, da naj bi hišnik kontroliral tudi dvigala? Razsvetljen jašek se vidi že takoj, ko stopiš v hodnik!?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
V B1 vsaj enkrat na teden nekdo ostane v dvigalu, tako da se večina že ne upa več uporabljati tega dvigala. Ne vem sicer če deluje alarmna tipka. Vendar je ta strah, da morda sploh ne deluje in da si odvisen od mimoidočih, ki jih tudi ni veliko, je pa res odveč. Ob tem, da so dvigala nova, v garanciji, opravljeni redni mesečni pregledi...
Bo treba ES tožiti tudi za ves prestan strah, zaradi nezmožnosti uporabe dvigal in predvsem bo treba misliti na uporabo bančne garancije. Čeprav je na vrhu bloka doma direktor ES, tudi to izgleda ne pomaga. Verjetno še ni vseljen, ker mu zidajo terase. _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 11:33 Naslov sporočila: |
|
|
delouc je napisal/a: |
V jašku malega dvigala v A1 že 2 dneva gori razsvetljava - "serviser" jo je očitno pozabil ugasniti. |
Pravkar sem klical hišnika in ga o tem obvestil. Ker ni vedel, da gori, sklepam da se kontrola dvigal ne izvaja, kar je kršitev pogodbe. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kebrA2
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Igor je napisal/a: |
V B1 vsaj enkrat na teden nekdo ostane v dvigalu, tako da se večina že ne upa več uporabljati tega dvigala. Ne vem sicer če deluje alarmna tipka. |
Igor predlagam, da stisnete tipko v dvigalu in jo držite vsaj 5 sekund. Če se bo kdo javil, pomeni da povezava deluje. Izjave serviserjev so namreč neverodostojne.
lp
B |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kaja
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 15:38 Prispevkov: 27
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi v B2 se to dogaja. Včeraj zvečer sem sama ostala v dvigalu. Na srečo me je rešil hišnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
happyasaclam
Pridružen/-a: 24.08. 2007, 07:27 Prispevkov: 64
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi še dodal, da so dvigala precej glasna. Sliši se neko cviljenje, kar ni normalno za 'nova' dvigala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rezi Denca
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 02:15 Prispevkov: 42
|
Objavljeno: 07 Dec 2007 18:42 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, v pogodbi piše, da mora hišnik redno pregledovati tudi dvigala in to, če se ne motim, vsaj enkrat dnevno.
Predlagam, da izračunamo, koliko je stala elektrika za to brezveze gorečo luč in mu jo zaračunamo.
Če ne bomo ostro striktni, nas bodo še naprej takole lupili in zafrkavali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 09 Dec 2007 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
Glede elektrike : v stopnišču B2 že 23 dni gorijo luči.
Klical že vsaj 6X, popravijo, vendar jaz tega ne vidim.
Ne vem kakšna znanost je to, da ne morejo 20 senzorjev pravilno zvezati in nastaviti čas. Nov blok, tehnika pa u k....cu.
Pod kritiko.
A kdo ve, kolikokrat se čistijo hodniki in klet?
Po sledeh na tle, 1X na 3 mesece.
Je pa tudi red, da za določeno umazanijo krivim naše stanovalce.
Velikokrat polivajo po tleh, ko nosijo ali smeti ali pa kaj drugega.
O tem, kakšna rezidenca smo, pa bom napisal drugič.
Lepo nedeljo vsem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kebrA2
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 16:26 Naslov sporočila: |
|
|
Danes zjutraj sem srečal hišnika in mu povedal, da sem za dvigalo, ki je danes obstalo v A2 že klical servis. Rekel je da ve, ker je ravno na obhodu zaradi dvigal. Tako da izgleda da se dnevno sprehodi okoli dvigal. Ura je bila 7 30. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
horhe
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 19:03 Prispevkov: 111
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
če se že dnevno sprehodi okoli dvigal in slučajno pogleda še v dvigalo bi lahko opazil in popravil luč( B1), ki visi in gorzi da bo nekomu padla na glavo. Čudno se mi zdi da po 3 tednih ni opazil še nič.
Kar se tiče čiščenja so s čistilnimi servisi velikokrat težave. Tudi v naši firmi je tako. Spl sicer pravi da ima dobre izkušnje s temi čistilci. Dejstvo je da je čiščenje slabo oz pomankljivo, saj opažam npr da v1 B1, klet 3 že vsaj mesec dni niso bila počiščena tla, da ne govorim o čiščenju železnih vrat, katera so od ubitih komarjev "umazana" že 2 meseca. Ni mi jasno kako mislijo, da tega ne bomo opazili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|