Glavarjeva rezidenca Seznam forumov Glavarjeva rezidenca
Glavarjeva rezidenca
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Odvoz kosovnih odpadkov - zadnji račun upravnika SPL

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Mesečni razdelilniki obveznosti
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Jezni Glavar



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 04:05
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2007 04:10    Naslov sporočila: Odvoz kosovnih odpadkov - zadnji račun upravnika SPL Odgovori s citatom

Na zadnjem računu se je pojavila postavka odvoz kosovnih odpadkov. Zneski računov presegajo 200€ na vhod.
Na URL: http://www.jh-lj.si/index.php?m=51&k=1340 si lahko ogledate, koliko zabojnikov odpadkov bi za ta denar odpeljalo JP Snaga - en odvoz stane nekaj manj kot 40€, izposoja zabojnika nad 7m3 pa nekaj več kot 7€.
Ali smo res (in KDO) pridelali toliko odpadkov????????
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kebrA2



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2007 13:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se mi zdi, da bo naša prva naloga zamenjat upravnika. Ne smemo si dopustit, da bi nas lupl glih kakor se jim zahoče.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razočarana



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 18:50
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2007 19:02    Naslov sporočila: Pozdravljeni! Odgovori s citatom

Kot sem opazila ste se že razburjali zaradi odvoza kosovnega materiala. Jaz bi pa dodala še to, da se mi zdi da so se stroški upravljanja zelo povečali. Sem pisala Aniti Pirc glee tega in je rekla, da zato ker so bključeni še stroški čiščenja, vendar meni se naš blok sploh ne zdi kaj posebno čist.

Potem pa me zanima tud kaj je s strošli za reševanje iz kabine dvigala. Jaz o tem osebno nič ne vem. A mi lahko kdo, ki to ve prosim pojasni. Ker če nekdo ostane v kabini, ker se je novo dvigalo pokvarlo, se mi zdi da to spada v stroške garancije dvigala saj je to novogradnja.

Kot tretje me pa zanima to kaj je to HLAD VODA PRIK MOČ na računu? Kaj je ta voda a sam hladno plačujemo zaenkrat? Če kdo ve kaj v zvezi s tem mi naj prosim sporoči?

Lepo se mejte pa sporočite čim več kaj mislite glede tega??

Papa
_________________
Lepo bi bilo, če bi se na glavarjevi rezidenci počutili doma!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jezni Glavar



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 04:05
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2007 21:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, jaz sem malo povprašal in so mi svetovali, naj zavrnem račun, kar sem tudi storil. Zahteval sem pojasnila, kaj je na stvari in me res zanima, kaj mi bodo pojasnili.
Dejstvo je, da so stroške upravljanja dvignili za več kot 30%, kar je nesprejemljivo in stroški čiščenja ne morejo biti izgovor, saj so vedeli kaj prevzemajo in kaj ter koliko bo za delati, ko so pripravljali svojo ponudbo, katere vrednost je jasno zapisana v pogodbi, ki smo jo prejeli stanovalci.
Zanimivo je tudi, da hišnik opravlja storitve, ki jih nato zaračunava nam, stanovalcem, kot s.p., preko SPLovih računov, tako odvoz kosovnega materiala, reševanje iz dvigal kot tudi "kao" zaščita dvigal s tistimi oblogami.
Confused
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
delouc



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28
Prispevkov: 40

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2007 11:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

SPL se zaenkrat res ni izkazal. V kolikor se stvari ne bodo spremenile, bo potrebno upravljalca zamenjati. Upravljalec bi moral biti v službi stanovalcev soseske, ne pa obratno. Upravljanje ne pomeni, da za 1000€+ na mesec (blok A1) natisneš položnice in jih pošlješ, ter 1x na mesec pokosiš travo, vse ostale storitve, ki naj bi spadale v stroške upravljanja in obratovanja, pa še dodatno zaračunaš.

Stroški na začetku obratovanja soseske bi morali biti zelo nizki, saj so vse naprave nove in v garanciji. Če se dvigala tako zelo kvarijo, naj jih v garanciji popravlja proizvajalec. Enako velja za vse ostale naprave. Pri dvigalih v A1 manjkajo tudi nekatere blende, pa tudi zunanji paneli dvigal po nadstropjih so še vedno oblepljeni z zaščitno folijo. Poleg tega dvigala do danes še niso bila temeljito očiščena, prav tako tudi ne hodniki v kleteh.

Tudi mene je na računu presenetila postavka odvoza kosovnih odpadkov. Te odvoze Snaga brezplačno organizira nekajkrat na leto. Ne more se hišnik kar spomniti in samoiniciativno odvažati smeti, katerih odvoz že tako ali tako plačujemo!?!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
horhe



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 19:03
Prispevkov: 111

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2007 19:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Da bi ob vsaki napaki menjali upravnika najbrž nima smisla, saj so vsi upravniki isti. Treba pa se jim je postaviti po robu in vztrajati pri naših zahtevah.
_________________
XXX
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2007 20:07    Naslov sporočila: Vse še ni tako kot bi moralo biti Odgovori s citatom

Lep pozdrav vsem obiskovalcem foruma tudi z naše strani.

Tudi naša opažanja so sledeča:
1. v vzdrževanje dvigal spada samo redni servis na xy časa, ne sodi pa odpravljanje napak v garancijskem roku, kar pomeni, kakor smo videli, da so nam ta mesec zaračunali dvakrat redni servis. Tudi mi smo opazili in bil bi že čas. da se dvigala temeljito očistijo poleg tega v velikem dvigalu B2 še vedno ne dela ekran v dvigalu. Kakor smo opazili je v primeru zastoja dvigala na komandn plošči tipka z zvoncem, velja preizkustiti ali sploh dela?
Kar nas moti je tudi to (obljubljen višji standard), da pred vsakim vhodom v dvigalo na komandni plošči ni enkrančka s prikazom kje se dvigalo trenutno nahaja, zato smo velikokrat v dilemi, katero dvigalo poklicati. Nemalo nas je takih, ki v hitenju prikličemo obe dvigali v želji, da dvigalo čimprej pride.
ZAKLJUČEK IN PREDLOG: s prikazom na komandnih ploščah pred vsakim dvigalom bi na ta način razbremenili dvigala do 30 % in jim na tančin ohranjali dalj časa.

2. Odvoz kosovnega materiala je bila tretja najdražja postavka na našem julijskem računu. Prvi so bili obbratovalni stroški 24 eur, drugi sje bil rednis ervis dvigal 1,71 +2,94 je 4,65 eur, tretji je bil odvoz kosovnega materiala 3,78 eur in četrto zavarovanje 3,36 eur. Stanovanjske obveznosti julij 27 eur, avgust 45 eur, to povišanje je več kot 20 %.

3. Strinjamo se, da hišniku krije plačo spl, sam pa bi moral v osmih urah delati na urejanju okolice. V 168 urah v mesecu se da marsikaj narediti!
Poleg tega bi moral znati in se truditi tudi sam kaj narediti. Nas še ni prepričalo njegovo delo v profesionalnost.
Še nedolgo tega smo dobivali odgovore: "Obrnite se na Elektroservis" Halo, kakšen je to odgovor, z njimi stanovalci nimamo več nič! (Razen odprtih reklamacij)

4. Za cca. stanovnaj v bloku B2 je en kontejner premalo. Pripombo glede vstopanja v smetnjak imam glede premočne vzmenti na vratih, ki jo bomo še urgirali g. hišniku.

5. Odobravamo zmanjšanje osvetlitve na dvoriščih kljub temu pa menim, da bi bilo lahko v zunanjih avlah blokov 50 % manj luči, manjša osvetlitev bi lahko bila tudi v garažni hiši. Tudi avtomatsko osvetljevanje hodnkov je predolgo (primer B2 hodnik prve kleti).
ZAKLJUČEK: marsikatero stanovanje ne porabi toliko elektrike kot odpade delež tega stanovanja pri javni razsvetljavi.

6. Pripombe gredo zudi k označevanju nabiralnikov.
Nekateri jih še vedno niso označili, tako da pošto prejemamo drugi.

7.Podajamo predlog k namestitvi malo bolj kulturne oglasne deske v vsaki avli blokov.

8.Zaključna dela še vedno niso narejena. Za nekatera so kriva nesoglasja med investitorjem in izvajalcem.

9.Verjetno so že marsikomu zamenjali kotliček.Da ne govorimo o razbijanju, ki je pri tem nujno, če se kotliček menja.Razlog zamenjav : kotlički so bili vgrajeni skupaj v betonskem bloku, vendar so pri izdelavi betonskih blokov preveč stisali beton in ta je deformiral vgrajeni kotliček.Tako sedaj ti ne tesnijo oziroma kontinuirano puščajo vodo ( brez potrebe ).

10.Na vse ki ste aktivni ali tisti, ki slučajno prebirate naše izpovedi, bi apeliral,da se glasnejša dela v bloku ne zavlačujejo pozno v noč.
Saj se še spomnite večdnevnega razbijanja v 6 nadstropju dva tedna nazaj.

Teh 10 zapovedi je zaenkrat vse, dopuščamo pa vaša dopolnila ali popravke.

LP, Robert[/b]
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pikica



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:19
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2007 21:11    Naslov sporočila: Vsi upravniki NISO isti Odgovori s citatom

horhe je napisal/a:
Da bi ob vsaki napaki menjali upravnika najbrž nima smisla, saj so vsi upravniki isti.


Jaz se z zapisano trditvijo ne morem strinjati. V bloku, kjer smo živeli preden smo se preselili semkaj, je bil upravnik majhen d.o.o. in so se res trudili okoli nas. Ker je bil blok starejši in dvigala stara, je bilo (žal) potrebno vseskozi nekoga reševati iz dvigal (mi smo bili na srečo v prvem n. tako da nismo imeli teh težav, ker smo hodili po stopnicah), pa se niti enkrat v 10 letih ni zgodilo, da bi bilo reševanje iz dvigala zaračunano posebej.
Snažilko smo srečali vsak teden, ko je letala po bloku s cunjo in metlo, hišnik je obešal zastave ob državnih praznikih (mimogrede, to je tudi naloga našega upravnika SPL, jasno zapisana v pogodbi, pa še enkrat ni nikjer visela zastava. Seveda bodo rekli, da Gradis ni naredil nosilcev za zastave in da Elektroservisi niso nabavili zastav. Ali pa se bo na računu pojavila postavka nakup zastav in izobešanje.... izvajalec bo ziher Lavrenčič Primož, s.p.), kosil travo (no, to vsaj tudi naš dela /zaenkrat/ brezplačno), pozimi kidal sneg, jeseni grabil listje itd.

horhe je napisal/a:
Treba pa se jim je postaviti po robu in vztrajati pri naših zahtevah.


S tem se pa zelo strinjam. SPLu je potrebno vsekakor jasno dati vedeti, da nismo zadovoljni z njihovimi storitvami in da njihov odnos do nas ni pošten... ter da se bomo pač organizirali in jih zamenjali. Z morebitnim novim upravnikom se pogodba sklene za določen čas in če bo stvar v redu, se jo podaljša, če ne - adijo. Na ta način bo verjetno vsak upravnik, ki ima interes obdržati posel, ravnal pošteno in opravljal dela, za katera ga plačujemo.

Predpogoj za izvedbo zapisanega pa je seveda oblikovanje odbora lastnikov, kjer naj bodo predstavniki, ki bodo naše interese pošteno zastopali.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2007 21:17    Naslov sporočila: Izvajanje opravil Odgovori s citatom

Se strinjam. Če ne bomo imeli zahtev črno na belem in potem evidentiranih rezultatov, bo vedno ostalo pri rekla-kazala.
Majhni izvajalci se verjetno veliko bolj trudijo, veliki pa....
Čeprav je vse mogoče. Kakor jih bomo nadresirali, tako bodo skakali, zato v eno roko palico, v drugo pa korenček. Realnost je danes pač taka.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
TPM



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:17
Prispevkov: 36

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2007 10:31    Naslov sporočila: Re: Vse še ni tako kot bi moralo biti Odgovori s citatom

Se strinjam z Robertovimi ugotovitvami in tudi sami opažamo vse te pomanjkljivosti.

- Med drugim mislim, da se veliko eletrike potroši v nič (predvsem za dvigala in luči, ki gorijo tudi takrat, ko jih noben ne potrebuje). Pri dvigalih bi bilo super, če bi bila oba med seboj povezana, se pravi, da pritisneš le na en gumb in pride tisti, ki je bližje. Opazila sem tudi, da zvečer v avli B2 gori luč, medtem ko je v B1 vedno tema in imajo očitno že urejen senzor.

- Že takoj na začetku delovanja manjšega dvigala v B2 sem imela že to čast, da po nereagiranju na pritiskanje gumbov nekaj sekund ostala notri, in seveda spet bentila nad izvajalci, da se lahko kaj takega zgodi pri novem in brezhibnem divgalu!!!

- Čistoča hodnikov in skupnih prostorov je tudi katastrofalna - do sedaj sem le 2x videla znatno izbolšanje. Nevem kje sem zasledila, da naj bi hodnike in skupne prostore čistili dvakrat tedensko. Poleg tega srečaš čistilko na hodniku s cigareto v roki in jo prijazno opomniš, da se na hodniku ne kadi, ta pa se obregne, češ kaj ji težimo.

- Prezračevanje hodnikov - tudi mene moti, saj pri nas na hodniku nikakor ne moreš prezračiti in že od vsega začetka smrdi po zatohlem. Kot v 20 let starem bloku...

- Glede računov SPL: Moti me nepreglednost in predvsem to, da na računih navedenih zneskov ne moremo prekontrolirati. Kako lahko kar verjamemo, da je račun res znašal toliko, kolikor je na specifikaciji navedeno. Ali je možno kje preveriti vse specifikacije? Tudi pri nas je zadnji račun bistveno višji kot prejšnje mesece. Ali ima kdo namen preverjati račun, saj bi tudi sama rada preverila, preden plačam.

Se strinjam, tako kot jih bomo na začetku navadili, tako bodo delali z nami. In predvsem, dajmo jim vedeti, da z njihovim načimnom dela nismo zadovoljni. Evil or Very Mad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jezni Glavar



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 04:05
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2007 16:03    Naslov sporočila: Re: Vse še ni tako kot bi moralo biti Odgovori s citatom

TPM je napisal/a:
Glede računov SPL: Moti me nepreglednost in predvsem to, da na računih navedenih zneskov ne moremo prekontrolirati. Kako lahko kar verjamemo, da je račun res znašal toliko, kolikor je na specifikaciji navedeno. Ali je možno kje preveriti vse specifikacije? Tudi pri nas je zadnji račun bistveno višji kot prejšnje mesece. Ali ima kdo namen preverjati račun, saj bi tudi sama rada preverila, preden plačam.


V pogodbi med SPL in EServisi je napisano, da je upravnik dolžan omogočiti vpogled v vse prejete račune. Jaz seveda ne mislim vsak mesec izgubljati nekaj ur dragocenega časa za kontrolo, bom pa striktno vsak račun, ki se mi bo zdel vsaj malo sporen enostavno zavrnil in zahteval pojasnilo. Me zanima kdo se bo prej naveličal.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razočarana



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 18:50
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2007 18:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Jaz bi pa rada vprašala, če kdo ve, če so se zunanje stene blokov že čistile kot j bilo dogovorjeno na prvem sestanku? Ker na bloku A1 še vedno vidim umazane in popackane. Prav tako me moti popackan čitalnik za kartice pri izhodu iz dvorišča pri bloku A1, ki so ga popackali delavci z nečim rjavim.

Z vsem kar ste navedli se zelo strinjam. Sem imela že več pogovorov z SPL in tudi prek Maila sem kontaktirala z njimi. Njihov odgovor je bil vedno, da so posredovali naprej in da se investitorji ne odzivajo, ter da se zelo kregajo. Jaz osebno imam tega že čez glavo. Menim, da bi bilo res bolje, če bi bil naš upravljale manjše podjetje in ne tako veliko kot je SPL, ker manjša podjetja se ponavadi veliko bolj potrudijo, še posebej, če bodo dobili tako veliko stranko kot smo mi.

Poznam veliko ljudi, ki so se prav tako vselili v novogradnje in imajo druge upravnike in ko pridem v nihove bloke so čisti ne pa naši, ki izgledajo umazani kakor da se že eno leto niso čistili. SPL samo ene osebe ne bo upošteval, zato bi nas čim več moralo zavrniti račun in čim več se jih pritožit.

Po drugi strani pa bi lahko jim poslala račun za telefon, ker morem namesto našega hišnika jih klicarit, da dvigalo ne deluje. Če ste prebrali pogodbo med SPL in nami tam natačno piše kaj vse bi moral opravljati hišnik. Piše celo da bi moral dnevno pregledati vsa dvigala, da normalno obratujejo. Če bi to res delal nebi moglo priti do tega, da dvigala po več tednov niso delovala.

Menim, da bi moral SPL navesti standardne postavke, ki bodo vsak mesec v našem računu in nas predhodno obvestit,da se bo pojavila nova, zakaj in v kakšem znesku. Ali pa vsaj na vsakem računu pojasnit zakaj je tista postavka in kdo jo je povzročil.

Po drugi strani mi pa tudi ni jasno, kako je lahko vsak mesec strošek rednega servisa dvigala drugačen, saj če je nekaj rednega in se samo servisira je strošek enak, če pa bi prišlo do okvare in bi zato mmorl bit strošek večji, se pa zaenkrat nam ne more zaračunat saj so dvigala še dve leti v garanciji. Kaj pravite na to??



No zdaj vidim, da vas tudi moti marsikaj, zato je pomembno, da stopimo skupaj, saj bomo le tako kaj dosegli.
_________________
Lepo bi bilo, če bi se na glavarjevi rezidenci počutili doma!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kebrA2



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2007 19:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

horhe je napisal/a:
Da bi ob vsaki napaki menjali upravnika najbrž nima smisla, saj so vsi upravniki isti. Treba pa se jim je postaviti po robu in vztrajati pri naših zahtevah.


No ja cenovno že niso isti. Na Viču, kjer sem stanoval prej je ta strošek za upravnika manj kot 5 € na stanovanje. (in ne na kvadratni meter kot je tu). Tam se nam ni nikoli pojavil račun za kosovni odvoz in podobno, kot se dogaja tu. Tudi pred prevzemom skupnih prostorov sem Pirčevo opozarjal na napake, pa so šli prevzem skupnih prostorov opravljati z hišniki, ki jih gladko boli k.. v kakšnem stanju je objekt. Še huje kot to je, da s seboj niso imeli nobenega izvedenca kakeršne koli gradbene, strojne, elektro stroke... In tako me je sedaj sram pripeljati obiske, ker me sprašujejo zakaj na hodnikih smrdi. Pa jim povem, da so pozabli naredit prezračevanje. Upravnik pa tega sploh ni pogrunjtal pri prevzemu. Zakaj ni - lahko samo ugibam.
Sicer se strinjam, da nihče ravno preveč ne hvali svojega upravnika, vendar brez dvoma si zaslužimo boljšega
Blaž
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
horhe



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 19:03
Prispevkov: 111

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2007 17:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker smo še vedno pri stroških odvoza smeti, smo si za nastalo situacijo delno krivi sami. Na vratih prostorov za smeti in vhodih v bloke je napis, ki nas opozarja da kartonaste škatle in drugi večji material ne puščamo pri smeteh, a se žal tega nekateri ne držijo. Posledično morajo poskrbeti za izredni odvoz, kar nam logično zaračunajo.
_________________
XXX
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jezni Glavar



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 04:05
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2007 19:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je sicer res, a res je tudi, da bi odvoz naročen pri Snagi stal neprimerno manj kot nam ga je zaračunal SPL.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Mesečni razdelilniki obveznosti Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.