|
Glavarjeva rezidenca Glavarjeva rezidenca
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 09:11 Naslov sporočila: |
|
|
Projektant je menda odgovoril, da je prezračevanje v skladu s projektom, pravilnik o prezračevanju stavb pa za nas naj ne bi veljal, ker naj bi naši hodniki ne bili javni prostor- so torej našli neko luknjo v pravilniku. Investitor je sicer v prvem odgovoru obljubil ureditev prezračevanja. Izgleda, da bomo morali začeti postopek vnovčevanja garancije, ker bomo drugače zamudili rok in se bomo zadušili v slabem zraku. _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj je LINK do dopisa, da je vse v redu in v skladu s standardi, pravilniki, zakoni in ostalo solato. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 11 Feb 2008 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da se stanovalci ne bomo strinjali s tem, da ne rabimo zraka in da je pravilnik tako pomanjkljiv, da ne velja za stanovanjske bloke, ki naj ne bi bili stanovanjski oz. bivalni prostori. Samo sprenevedanje! Na hodnikih pa obupno smrdi. Še od njihove barve, materialov... To se ne bo nikoli prezračilo.
V prvem odgovoru Elektroservisov so sicer nekaj obljubljali glede prezračevanja, sedaj pa nočejo več slišati o tem!
Kaj smo zahtevali stanovalci oz. predstavniki? _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 11 Feb 2008 13:27 Naslov sporočila: |
|
|
Predstavniki lahko zgolj zahtevamo sklic sestanka etažnih lastnikov, ki pa bo po vsej verjetnosti, kot vsi dosedaj, žal nesklepčen. Naslednji, sklican po 14 dneh sicer lahko veljavno odloča z večino prisotnih, vendar je kljub temu za uveljavljanje deponirane bančne garancije, ki krije morebitne napake na skupnih prostorih vitalnih delih stavb, potrebnih 51% podpisov vseh lastnikov, postopek pa je izredno zapleten in po dosedanjih poizvedbah, ki smo jih koordinatorji opravili, je rezultat morebitne zahteve vprašljiv.
Seveda pa pravna in gradbena mnenja stanejo kar nekaj cvenka in teh stroškov koorinatorji ne moremo niti kriti, niti jih (v ustreznih deležih, seveda) naprtiti stanovalcem brez njihovega soglasja. Vse take postopke bi moral urejati in izvajati upravnik, če deluje v dobrobit lastnikov (torej tistih, ki ga plačujejo), kar pa v našem primeru ni vedno tako. Žal.
Če imate kak konkreten predlog, na dan z njim, ga bomo z veseljem obravnavali. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 11 Feb 2008 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
Investitor je enkrat že obljubil, da bo uredil prezračevanje, tudi na zboru stanovalcev, obstaja tudi zapisnik sestanka investitorja s koordinatorji. Problemi so bili z vodo, sedaj so po mojem večji še prezračevanje in dvigala. Z vodo so nekako uredili, ko smo naredili cirkus, takrat je pomagal tudi prispevek na PopTV. Projektanti in investitorji se prav norca brijejo iz kupcev, morda bo spet kak prispevek na to temo. Pod vprašajem so tudi tisti, ki dajejo uporabna dovoljenja za take gradnje, Urad za varstvo potrošnikov bi lahko ukrepal. Vsekakor pa bo treba na zboru stanovalcev to izpostaviti in začeti akcijo glede uporabe bančnih garancij. Pa še kak sestanek z investitorjem direktno, ne prek upravnika. Upravnik sam bo težko kaj uredil. _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
delouc
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 12 Feb 2008 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da so dvigala že ena taka stvar, za katero bi bilo potrebno začeti kake resnejše korake. Veliko dvigalo v A1 že 14 dni ne dela!!! Pokvarilo se je pa 2 uri za tem, ko je "serviser" opravil "redni servis". SPL nam pa veselo zaračunava stroške teh brezveznih servisov, s tem, da pol meseca dvigalo sploh ne funkcionira.
Garancija se mora obvezno podaljšati še za eno leto, dobro bi bilo tudi obvestiti matično firmo proizvajalca dvigal, pa bodo mogoče oni kaj ukrepali. Na žalost, takšne so izkušnje do sedaj, najbolj zaleže antireklama v obliki prispevka na TV.
Potrpljenja je bilo 1 leto dovolj, sedaj je pa že čas za resnejše ukrepanje. Konec koncev si lahko iz bančne garancije tudi druga dvigala zmontiramo. Eno dvigalo pride od 10 do 20.000 €, kar bi skupaj prišlo od 100 do 150.000 €. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 18 Mar 2008 15:55 Naslov sporočila: |
|
|
Do konca aprila mora biti izveden zbor lastnikov. Po mojem bi morali začeti akcijo za pritisk na investitorja, da odpravi glavne napake. Preteklo je že več kot 1 leto od izgradnje objekta in ostaja nam še precej manj kot 1 leto, da si priborimo, kar nujno rabimo za življenje v bloku, kot je npr. zrak. Ali kdo ve, ali se kaj dogaja v zvezi z investitorjem ali upravnikom in investitorjem? _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 19 Mar 2008 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zbor lastnikov bo organiziran v kratkem, sklical naj bi ga SPL.
Prosim, da predlagate vsebine, ki jih želite obravnavati, da jih posredujemo na SPL. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 27 Mar 2008 17:04 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi se na zboru lastnikov kar pregledalo zapisnik od prejšnjega zbora, vse točke in če je kaj narejenega na teh področjih.
Kot aktualne in posebej pereče bi izpostavil:
-prezračevanje hodnikov in stopnišč! (Obupno slab zrak!)
-dvigala (podaljšanje garancij, popravila?)
-razsvetljava (pogoste okvare senzorjev?)
- dozidava na strehi B1 (črna gradnja?)
- zasilna razsvetljava v kleteh
Za te stvari bi rekel, da gotovo še niso urejene.
Na novo bi dodal še:
-ureditev parkiranja na parkingih okrog blokov - onemogočiti zunanjim obiskovalcem, ki niso gostje stanovalcev bloka ali sami stanovalci bloka, drugače ti parkingi služijo samo drugim, so pa naša last
-kako izkoristiti bančno garancijo-začeti postopek
-urediti pogodbo o medsebojnih razmerjih (plačujemo vodo in ogrevanje za kletne shrambe...) _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 28 Mar 2008 09:56 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni – nekaj pojasnil oziroma informacij:
1. problematika prezračevanja hodnikov je v fazi preverjanja s strani strokovnjaka, ki ga je angažiral eden izmed koordinatorjev.
2. na sestanku med koordinatorji in vodjo servisa dvigal smo koordinatorji zahtevali podaljšanje garancijskega roka za dvigala za 2 leti. Pred nekaj dnevi smo v vednost dobili dokazilo, da je garancijski rok podaljšan do 15. januarja 2009. Trenutno še ugotavljamo ali je to v skladu z dogovorom ali ne, vsekakor pa je to datum, najmanj do katerega velja garancijski rok.
3. razsvetljava - pogoste okvare senzorjev so nam bile pojasnjene s slabo kvaliteto senzorjev. Kolikor vem, so nekaj le teh že zamenjali (v tretji kleti), o nadaljnjih postopkih pa žal nisem obveščen.
4. dozidava na strehi B1 - črna gradnja - možen je vpogled v projektno dokumentacijo.
5. zasilna razsvetljava v kleteh - pojma nimam.
6. ureditev parkiranja na parkingih okrog blokov - koordinatorji smo od SPLa dobili ponudbo za postavitev prometnih znakov (Prepovedano parkiranje in ustavljanje (48,83€x2), dovoljeno za stanovalce Glavarjeva 14, Mašera Spasičeva 7, Pegamova 10,12 (50,97€x2), dopolnilna tabla Odvoz - Pajek (43,48€x2) in seveda toplo cinkan drog 3m (23,12€x2) s postavljanjem (50€x2). Plus seveda, DDV. Barvanje talnih oznak z rumeno barvo stane 7€ vsako parkirno mesto, znak ® pa dodatne 4€. Za realizacijo naloge je potrebno počakati nekoliko boljše vremenske razmere.
7. kako izkoristiti bančno garancijo-začeti postopek - za katero napako?
8. urediti pogodbo o medsebojnih razmerjih – SPL ponuja omenjeno storitev kot sledi: priprava in izpis predloga pogodbe v znesku 9,51 EUR (cena vključuje 20% DDV) na enoto bo etažni lastnik poravnal ob prvem inkasu po naročilu pogodbe ter strokovno delo pri komuniciranju s strankami do priprave čistopisa pogodbe, vabljenje strank na podpis, posredovanja ustreznega števila pogodb in materialne stroške v znesku 11,52 EUR (cena vključuje 20 % DDV) bo etažni lastnik poravnal v skladu z izstavljenim računom. Za fotokopiranje čistopisa pogodbe se zaračuna 0,05 EUR (cena vključuje 20% DDV) na stran. Ponudbo bi obravnavali na sestanku.
LP _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 29 Mar 2008 08:26 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za obširen odgovor. Nekaj komentarjev bi dodal.
ad1)Dejstvo je, da je zrak po hodnikih obupen, v tehničnem opisu pa je zapisano, da bo urejeno prezračevanje. Mislim, da je predpis, da mora imeti vsak prostor ventilacijo (okno ali ventilator)
ad2) Naveden datum se mi zdi, da pomeni samo 2 leti od izgradnje, tako da bo garancije dvigal konec v pol leta. Se pravi nič podaljšanja.
ad4) Ali si je kdo ogledal to dokumentacijo? Zaradi dodatnih del prihaja do problemov v spodnjih nadstropjih (dela še vedno potekajo, torej najmanj kar je, ti prostori niso mogli dobiti uporabnega dovoljenja). Najmanj je potrebno tudi pojasnilo investitorja.
ad5) V kleteh je ob odpovedi senzorjev totalna tema in je človek popolnoma izgubljen. Morale bi biti montirane zasilke (večne lučke)
ad6)Dogovoriti se moramo tudi o načinu kontrole parkiranih, ker dvomim, da bodo samo napisi dovolj
ad7) Za bančno garancijo so zrele naslednje napake: prezračevanje, razsvetljava, dvigala...
ad8) sami se moramo najprej dogovoriti o ključih za delitev, ne morejo nam kar nekaj podtakniti potem pa veselo podpisujemo _________________ Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
delouc
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 29 Mar 2008 09:38 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi kazalo še kako drugo podjetje oz. odvetnika oz. notarja vprašati za sestavo pogodbe o medsebojnih razmerjih. Ker ta ponudba od SPL za cca 20 €/enoto x 188 enot = 3760 € se mi zdi malo veliko za 5 strani prepisane pogodbe s kopiranjem in vabljenjem k podpisu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 31 Mar 2008 14:49 Naslov sporočila: |
|
|
delouc je napisal/a: |
Mogoče bi kazalo še kako drugo podjetje oz. odvetnika oz. notarja vprašati za sestavo pogodbe o medsebojnih razmerjih. Ker ta ponudba od SPL za cca 20 €/enoto x 188 enot = 3760 € se mi zdi malo veliko za 5 strani prepisane pogodbe s kopiranjem in vabljenjem k podpisu... |
Vsekakor lahko vsakdo predlaga konkurenčno ponudbo, sploh če je cenejša.
Opozarjam le, da stvar (žal) ni zgolj kopiranje ene in iste pogodbe. Vsaka pogodba mora vsebovati natančne kvadrature, oznake stanovanj, solastniške deleže na skupnih delih stavb, na posebnih skupnih delih stavb (npr. dvigala), številke iz katastra za vsako stanovanje, garažo in klet ter druge podatke, ki so v vsaki pogodbi drugačni in jih je potrebno pridobiti, urediti in spraviti na papir. Število strani pogodbe je seveda odvisno od velikosti pisave, a taka z normalno velikostjo je dolga približno 15 strani. _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
delouc
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 31 Mar 2008 15:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, če je res tak problem sestavit to pogodbo. Tole sem v 2 minutah našel na netu:
http://www.ljubljana.si/si/mol/obrazci/35507/podrobno.html
http://www.informiran.si/survey.aspx?docID=679
Nisem pravnik, ampak mislim, da ni ne vem kako komplicirano. Vsake ponudbe od SPL ne moremo vzeti kot suho zlato in se verjetno na trgu storitev lahko dobi tudi precej ceneje. Nikakor mi ni težko dati 20 € za to pogodbo, vsekakor pa jih dam raje komu drugemu, kot SPLu, ki se do sedaj res ni izkazal pri upravljanju naše soseske.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klempa Administrator foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 01 Apr 2008 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
Na linkih so vzorci pogodb brez bistvenih podatkov o stanovanjih, ki jih mora sestavljalec od nekje pridobiti. In tu je kleč stroškov.
delouc je napisal/a: |
Nisem pravnik, ampak mislim, da ni ne vem kako komplicirano. Vsake ponudbe od SPL ne moremo vzeti kot suho zlato in se verjetno na trgu storitev lahko dobi tudi precej ceneje. |
Absolutno se strinjam in kot sem že napisal, vsaka konkurenčna ponudba je dobrodošla.
delouc je napisal/a: |
Nikakor mi ni težko dati 20 € za to pogodbo, vsekakor pa jih dam raje komu drugemu, kot SPLu, ki se do sedaj res ni izkazal pri upravljanju naše soseske. |
Tudi jaz raje pridem skozi ceneje, če se da. Ali ste pripravljeni pridobiti informacijo, koliko bi to stalo pri notarju ali odvetniku ter jo posredovati semkaj?
Hvala in LP _________________ An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazadnje urejal/a Klempa 01 Apr 2008 09:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|