|
Glavarjeva rezidenca Glavarjeva rezidenca
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kebrA2
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 17:44 Naslov sporočila: Dvigala - Številke v sili |
|
|
Če ostanete (mo) v dvigalu povezava z klicnim centrom ne deluje. Zato je edini način da ropotamo po vratih, da opozorimo nase. In ko nas sosed sliši naj pokliče na telefonske številke 031754803 (24 ur na dan ) ali na 01/5305850 (od 7 do 15). Poklicali boste podjetje Thyssen Krup, ki je vgradilo naša dvigala in jih tudi servisira.
lp
B |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Si velja zapomniti oz zapisati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mihi Administrator foruma
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 11:32 Prispevkov: 90
|
Objavljeno: 19 Okt 2007 14:05 Naslov sporočila: |
|
|
ZANIMIVO
Danes dopoldan je ostal v A2 v dvigalu en gospod. Zvonil je 1 uro. Rešil ga je hišnik.
Danes popoldan (13.30) ostal v dvigalu v A2 zopet nekdo.
Klical sem servis dvigal Thysenn Krupp. Dejali so, da do sedaj niso prejeli še nobenega servisnega klica. Zanimivo. To pomeni, da sploh ne vedo, da ljudje ostajajo v dvigalih.
Dejali so tudi, da so telefonske linije, za katere plačujemo naročnino, začasno vzpostavljene z njihovim serviserjem.
VPRAŠANJE: Komu plačujemo naročnino za telefonsko linijo, in zakaj oni mislijo, da so linije vzpostavljene, če pa niso??? Kdo koga tu nateguje, poleg tega, da SPL nateguje nas?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kebrA2
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 19 Okt 2007 15:18 Naslov sporočila: Nepovezanost dvigal z klicnim centrom |
|
|
Danes sem v našem dvigalu srečal serviserja dvigal, ki mi je povedal da 3 dvigala v soseski še vedno niso povezana s klicnim centrom. Konkretno v A 2 je to malo dvigalo, za A 1 in B2 pa ne vem, kateri ni povezan. Baje investitor ni zagotovil ustreznega števila telefonskih povezav. Pa nam naš upravnik in nadzornik na včerajšnjem sestanku to sploh nista omenila.
lp
B |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rezi Denca
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 02:15 Prispevkov: 42
|
Objavljeno: 21 Okt 2007 23:33 Naslov sporočila: |
|
|
Torej je potrebno to razčistiti, vsekakor pa ne bomo pri naslednjem računu plačali SPL polne cene za vzdrževanje klicne linije, ki je ni.
Jaz se sploh ne upam voziti s temi dvigali.
Ali bi lahko kako zagotovili, da bi mobiteli v dvigalu lovili?
Če bi nam to uspelo, v bistvu na potrebujemo posebnih linij, vezanih na nek klicni center, ampak si lahko vsak sam pokliče pomoč?
V zvezi z reševanjem iz dvigal se mi porajajo še mnoga vprašanja:
SPL nam je pojasnil, da je tako drago reševanje iz lifta zato (na tistem konkretnem računu), ker je hišnik šel ponoči nekoga reševati. Ker se klicni center ni odzal, je to hišnik naredil sam. Sklepam, da hišnik ni pooblaščen za posege v dvigalo, in ugibam, ali nismo s tem izgubili garancije. Očitno se da rešiti iz dvigala tudi brez originalnih serviserjev. Morda bi kar namontirali izhod na streho dvigala in premične stopničke do prvih vrat v nadstropje. Verjetno bi bilo ceneje.
V istem dopisu smo jih povprašali, zakaj plačujemo strošek "servisiranje dvigal" če pa so dvigala v garanciji. Pojasnilo je bilo precej megleno. Bi pa bilo logično, če smo garancijo morebiti že itak bili izgubili...
Kdo in kako je rešil ta zadnja ujetnika in koliko nas bi to stalo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|