Glavarjeva rezidenca Seznam forumov Glavarjeva rezidenca
Glavarjeva rezidenca
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Zadnji račun SPL (februar 2008)
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Mesečni razdelilniki obveznosti
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
akulan



Pridružen/-a: 16.02. 2008, 22:20
Prispevkov: 4
Kraj: Velenje

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2008 16:18    Naslov sporočila: Zadnji račun SPL (februar 2008) Odgovori s citatom

Samo informativno me zanima, koliko je znašal zadnji račun za SPL?
Naš je bil 185 EUR....to pa je res nekoliko veliko???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Kaja



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 15:38
Prispevkov: 27

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2008 21:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam. Tud imoj je bil za ca. 40 EUR višji od prejšnega meseca.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2008 08:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moj prejšnji mesec 83, ta mesec 95. ( 72 m2, 2 garaži, shramba ).

Največ cca 23 eur SPL in 25 eur ogrevanje.
Ostalo v mejah, samo spet je prisoten servis dvigala 2 eura.

LP, R
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
akulan



Pridružen/-a: 16.02. 2008, 22:20
Prispevkov: 4
Kraj: Velenje

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2008 10:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za informacijo, ker naš račun je bil za 95 EUR višji kot prejšnji mesec..? se bom malo pozanimal pri spl-u?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
TPM



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:17
Prispevkov: 36

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2008 12:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naš račun je tudi ta mesec višji za 40€ od prejšnjega meseca (sedaj 127€, prejšni mesec 80€).
Opazila sem, da so začeli zaračunavati porabo hladne in tople vode. Za moje pojme voda še vedno ni bp in niti se ne spomnim, da bi nas obvestili o tem, da nam jo bodo z decembrom začeli zaračunavat.

Poleg tega, je elektrika za garažo ful visoka, čez 2.100€. Res toliko pokurimo??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
akulan



Pridružen/-a: 16.02. 2008, 22:20
Prispevkov: 4
Kraj: Velenje

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2008 13:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Klical sem spl - gospodična pravi, da se tudi njej zdi nekoliko visoka poraba vode + visoki stroški za ogrevanje...Sicer je rekla, da so stroški vode za dva meseca skupaj.

Skok iz 90 na 185 EUR (44.400 SIT!!!) se mi vseeno zdi zelo velik, zato bomo verjetno vseeno napisali ugovor in zahtevo po natančnem pojasnilu vseh obračunanih stroškov:)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
izy



Pridružen/-a: 19.02. 2008, 07:50
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 08:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lep pozdrav dragi sosedje,

Sem Izak iz vhoda A1 in oglasam se prvic, vceraj sem ravno imel priloznost srecati dve sostanovalki vhoda A1 in izmenjali smo nekaj besed, mnenj in izkusenj glede napak.

Ta mesec me je racun prav tako presenetil... razlika je skoraj 2x... ta mesec skoraj 200€! Nisem si se vzel casa povprasati SPL, ker sem posto pobral komaj vceraj.

Sem opazil, da je strosek vode za dva mesca skupaj, vendar vseeno, samo ogrevanje in stroski uppravljanja (33€Exclamation) na tem racunu skupaj presegajo 100€, vsega ostalega je pa priblizno se 2/3 zraven, plus davek in smo pri 200. Omembe vreden je se teh.pregled dvigala s strani Inst za varstvo pri delu (12€) ob uveljavitvah garancije? Ali smo ga mi zahtevali? (tj. poleg rednega servisa dvigala - 4€)

Ali je kdo morda izvedel ze kaj uporabnega? Kdo je nas koordinator vhoda, slisal sem, da se govori o morebitnem sestanku, prosil bi za dodatne informacije, najlepsa hvala.

Lep pozdrav,
i.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
delouc



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28
Prispevkov: 40

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 09:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi mene motijo ti neskončni servisi in pregledi dvigal, čeprav je bilo veliko dvigalo v A1 14 dni pokvarjeno. Tudi stroški upravljanja in obratovanja so nenormalno visoki, še posebej, če sem notri največkrat spada samo razdelitev računov, tiskanje in pošiljanje položnic. Po enem letu od vselitve bi verjetno že bil čas, da se pridobi še kakšna ponudba drugih upravnikov.

Prav tako bi lahko uradno prejeli obvestila, od katerega datuma naprej smo dolžni plačevati vodo, prav tako pa bi morali za vsako stanovanje tudi napisati stanje porabe hladne in tople vode na tisti dan. Glede na to, da računi za vodo hodijo 2 meseca za nazaj se lahko tudi vprašamo, če ni tukaj notri tudi tista voda, ki se je točila za t.i. čiščenje. Pri vsem tem pa vroča voda v A1 v JV vertikali še vedno smrdi....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tilenm



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 13:36
Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 09:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Jaz sem glede računa klical SPL. Sicer nismo imeli toliko višjega kot ostali (v stanovanju sva dva - 130€ namesto 80€). Rekli so da naj bi bila voda po rezultatih neoporečna od decembra naprej, zato so jo začeli zaračunavat. Gospa me je opozorila na to, da je možno, da števci vode kažejo narobe, zato naj jih sproti preverjamo. Mi naj bi porabili okrog 3.3 m3 hladne in 1.2 m3 tople vode, kar se sprva sliši veliko, ko pa izračunaš kolikokrat perejo stroji in kolikokrat na mesec se tuširaš, pa kolikokrat na mesec potegneš vodo na WC, niti ni več veliko. Najdražja postavka je bila ogrevanje (okrog 30€). Gospa mi je razložila, da imamo za ogrevanje tudi svoje števce, vendar znesek potem korigirajo še glede na površino in lego stanovanja. Tako, da če kdo misli, da lahko kuri na ful in zraven še lufta, strošek pa se bo razdelil na vse prebivalce, zgleda, da temu ni tako.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tilenm



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 13:36
Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 10:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aja, kar me pa najbolj moti, je da kljub zaračunanim storitvam upravljanja, blok ni čist. V pogodbi piše, da naj bi 2x tedensko vse pometali, 1x pa čistili površine, ki se po naravi umivajo, torej vsa stopnišča in hodniki (ter tudi steklene površine). Na stopniščih in hodnikih pa že več kot en teden gledam ene in iste smeti, dvigala pa so umazana, odkar so sneli zaščito. Če bo še kdo mogoče poklical SPL in se glede tega pritožil, bo mogoče kaj zaleglo.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 13:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Notranjost dvigal katastrofa, hodniki v shrambah katastrofa,
pa tudi sicer ni videti, da bi se kdo VSAJ enkrat sprehodil po skupnih prostorih in malo pobrisal, nekje pa pometel , no moram reči, naše smeti ( cigarete, kartončke,ipd....).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 14:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TPM je napisal/a:
Za moje pojme voda še vedno ni bp in niti se ne spomnim, da bi nas obvestili o tem, da nam jo bodo z decembrom začeli zaračunavat.

Odgovor, objavljen v rubriki Zbor etažnih lastnikov & aktivnosti koordinatorjev->Sestanek med koordinatorji vhodov in SPL (15.11.2007):
Muhca je napisal/a:
Na sestanku v četrtek smo koordinatorji dobili informacijo o 'skladnosti' vode s pravili, pod njo pa štampiljko odgovorne mariborske ustanove. Ker gre za neodvisno organizacijo, smo sklepali, da so testi 'neoporečni', podpis pod njo pa jih zavezuje k zakonski odgovornosti. Seveda lahko dvom v njihovo presojo ostaja in v kolikor se bo vonj nadaljeval, je bilo sklenjeno, da zaprosimo za ponovni odvzem vzorca.

Rečeno je bilo, da bodo vodo začeli zaračunavati po prejemu analiz vode.

Če je večina stanovalcev za to, da se opravi še ena analiza, se jo pač lahko opravi. Seveda pa bomo strošek analize (cca 500-600€) morali kriti stanovalci.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 15:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

akulan je napisal/a:
visoka poraba vode + visoki stroški za ogrevanje


Naj povem, da sva koordinatorja v A1 včeraj in danes dopoldan preživela po skoraj dve uri na SPLu na sestankih na temo stroškov na zadnjem računu.
Stroški porabe vode so obračunani po individualni porabi vsakega stanovanja + skupna poraba (postavka: razlika med glavnim in odštevalnimi števci). V skupni porabi je voda za snažilko in hišnika. Na oglasnih deskah si lahko ogledate kopije računov VO-KA, kjer je razvidno, da je v A1 bilo v januarju porabljenih 129m3, od tega slabih 79m3 mrzle, ostalo je bila ogreta in porabljena kot vroča (tega zadnjega podatka sicer ni videti na računu VO-KE).
Napaka (če temu lahko rečemo napaka), ki sva jo ugotovila je to, da skupna poraba ni bila obračunana po m2 lastnine temveč po ključu, ko lastniki nevseljenih stanovanj niso plačevali skupne porabe. Zahtevala sva, da se to spremeni, ker vseljeni stanovalci pač ne bomo plačevali skupnih stroškov tudi za tiste, ki so špekulativno kupili stanovanja in jih še niso naselili. Zato bo na naslednjem računu opravljen poračun in na novo razdeljena skupna poraba, ki se bo odsedaj naprej računala na podlagi bruto stanovanjske površine. Opozarjam, da se vaš račun ne bo zmanjšal drastično, pač pa za nekaj €.
Kar se ogrevanja tiče, je na vsakem računu razviden t.i. DPR faktor, ki predstavlja ključ delitve stroškov ogrevanja. Ta faktor je izračunan po zapletenem postopku (če koga zanima, ga lahko pošljem po emailu), upošteva pa velikost stanovanja, lego stanovanja, število zunanjih sten in še kup drugih zadev. Namenjen je temu, da ne bi nekdo enostavno zaprl radiatorjev in se grel na račun sosedov, ki bi morali toliko več kuriti. Tako da tisti, ki bi hipotetično naredil to, bi še vedno plačal najmanj 30% stroškov povprečnega računa za ogrevanje. Da skrajšam, gre za to, da vsak plača pravično ceno ogravanja. Tabele z izračuni DPRjev bodo od naslednjega meseca dalje na vpogled pri koordinatorjih (za A1 je možno že za ta mesec).
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 15:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TPM je napisal/a:
Poleg tega, je elektrika za garažo ful visoka, čez 2.100€. Res toliko pokurimo??

Ja, očitno res.
Računi Elektra so sicer na vpogled na oglasnih deskah.
Je pa bil znesek računa za elektriko garaž decembra 2.600€, januarja pa 2.100€, ker je bilo cel mesec izklopljeno ogrevanje klančine pred garažo.

V naslednjih dneh bomo naredili izračun, koliko pokurijo žarnice in drugi porabniki, tako da je to še odprto vprašanje.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 15:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

izy je napisal/a:
Kdo je nas koordinator vhoda, slisal sem, da se govori o morebitnem sestanku, prosil bi za dodatne informacije, najlepsa hvala.

Izak pozdravljen,
eden izmed dveh koordinatorjev sem jaz, tvoj desni sosed.
Sestanek stanovalcev nedvomno bo v najbližji prihodnosti, ker moramo doreči kup zadev. O datumu bodo vsi lastniki/stanovalci pravočasno obveščeni.
izy je napisal/a:
Omembe vreden je se teh.pregled dvigala s strani Inst za varstvo pri delu (12€) ob uveljavitvah garancije? Ali smo ga mi zahtevali? (tj. poleg rednega servisa dvigala - 4€)
Ali je kdo morda izvedel ze kaj uporabnega?

Torej, z Majo sva izpostavila tudi tehnične preglede dvigal. Tehnični pregledi dvigal se opravljajo enkrat letno in zaenkrat so bili TP opravljeni na Pegamovi 10 (ali 12, ne vem natančno) ter na Glavarjevi 14. Račun v višini 360€, ki je bil zaračunan na razdelilnikih lastnikom v Glavarjevi 14, bo naslednji mesec storniran in knjižen na vse vhode. Obvestilo o tej pomoti je na oglasni deski. V nadaljevanju bodo sukcesivno opravljeni še TP za ostala dvigala. Torej, TP nima zveze s servisi in garancijo.(in mimogrede, TP za eno dvigalo stane 180€)

Danes je bilo na SPL dogovorjeno, da bo v kratkem potekal sestanek med DVGjem, SPLom, Elektroservisi in koordinatorji vhodov, kjer bo obravnavana problematika konstantno pokvarjenih dvigal Confused .
Kot že nekje omenjeno, je naša zahteva podaljšanje garancijskega roka za dvigala. Stroški, ki jih zaračunavajo na mesečnih razdelilnikih kot redni servis dvigala je v skladu s pogodbo in je OK.

Morebiti se kdo sprašuje, zakaj se stroški servisov in TP delijo na vse vhode. Tukaj so na najslabšem lastniki B2 (B1?), kjer je samo eno dvigalo, plačujejo pa stroške v enakem deležu, kot jaz, ki imam na voljo dve dvigali. Zato, ker še nimamo podpisane pogodbe o medsebojnih razmerjih Exclamation
Zaenkrat lahko povem, da koordinatorji delamo tudi na tem in na podlagi ponudbe, ki jo imamo, je cena priprave pogodb okoli 20€ na stanovanje, je pa ta sklenitev zakonska obveznost.
O nadaljnjem dogajanju boste obveščeni.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.


Nazadnje urejal/a Klempa 19 Feb 2008 15:51; skupaj popravljeno 3 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Mesečni razdelilniki obveznosti Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.