Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 15 Sep 2009 07:58 Naslov sporočila: Mesečni stroški, račun SPL |
|
|
Pozdravljeni
Ali se je komu padla v oči postavka na mesečnem računu menjava stekla Bahor. Sicer je napisana 2X , menjava.
Če je bilo steklo razbito smo to vključili v zavarovanje, mae ni tako?
BTW ,35 eurov od 88 eurov predstavlja 40% naših mesečnih stroškov
za mesec avgust.
Za odgovore se vnaprej zahvaljujem, bom pa tudi sam poklical na SPL.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 16 Sep 2009 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Majhen popravek
Od 35 eur so na koncu računa odbili 18 eur, se pravi da polovico še vedno krijemo stanovalci.
Poizvedujem oz iščem razlago za kaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ansaj0
Pridružen/-a: 04.03. 2009, 13:10 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 08:53 Naslov sporočila: mesečni stroški |
|
|
Pozdravljeni
no, moje stanovanje so "obremenili" s kar 54 evri brez kakršnihkoli pojasnil. Halooo- kdaj pa kvadratni metri stanovanja lomijo nekje nekakšna imaginarna stekla kdove kje. Steklo običajno razbijejo ljudje, ali pa gre za nesrečo pri kašnih delih, ki pa jih delodajalec tudi običajno zavaruje. Ker moje stanovanje ni razbilo ničesar, tudi ne bo plačalo tega stekla. Dovolj dolgo sem plačevala po kv. metrih in mi je tega krepko dovolj.
LP AS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 09:21 Naslov sporočila: |
|
|
Poglejte na koncu postavk za vaše stanovanje, če so vam kaj odbili od 54 eur ali je to že z odbitkom.
Tudi mene zanima za katero steklo se gre.
Mislim pa da za steklo pod nabiralniki. To je bili zamenjano , ker je bili v enem vogalu počeno.
Bom pa še poizvedel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ansaj0
Pridružen/-a: 04.03. 2009, 13:10 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 18 Sep 2009 09:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, res je odbito 29 eu, ampak tudi to so verjetno nekoč od nas pobrali. Dostojno bi bilo, da nas vsaj obvestijo kaj plačujemo, ne pa da nam podtaknejo "mačka v žaklju" in to kar po kvadratnih metrih. Jaz sem svoje metre krepko plačala, pa me že dve leti lupijo še kar naprej. Iz dvigala telefonirajo kvadratni metri in sploh počnejo še kup neumnosti. Razdelilnik stroškov sem pokazala dvema pravnikoma, pa sta se držala za glavo nad neumnostmi. LP AS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tilenm
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 13:36 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 23 Sep 2009 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Sem povprašal na SPL. Sicer naj bi me gospa odgovorna za odškodninske zahtevke nazaj poklicala, ampak zgleda da odškodnina za steklo ni priznana 100% s strani zavarovalnice. Zato je dobropisa samo en delež celotne vrednosti menjave stekla. Gre pa po mojem za steklo v avli B2 pod nabiralniki, ki so ga kak mesec ali dva nazaj menjali.
Ali sploh vemo kako zavarovalno polico imamo sklenjeno? Verjetno smo polico dobili skupaj s papirji od stanovanja, moram preverit.
LP, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tilenm
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 13:36 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 23 Sep 2009 12:36 Naslov sporočila: |
|
|
Aja, ali imamo to postavko le stanovalci B2 ali vsi stanovalci? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 24 Sep 2009 07:47 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da samo B2, kar je prav.
Vsak blok zase odgovarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rezidentka
Pridružen/-a: 20.08. 2007, 20:50 Prispevkov: 48
|
Objavljeno: 25 Sep 2009 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
jaz te postavke v a2 nimam.
Pa saj je tako prav, smo solastniki skupnih prostorov v svojem bloku (solastninski delež SPL napačno obračunava v kvadratih namesto v pogodbenih procentih - čeprav je v resnici isto) in skupnih zunanjih prostorov ter eventualno solastniki garaž.
Prav je da se stroški bloka delijo na blok, stroški garaže na lastnike boksov in stroški ograjenega dela soseske na sosesko.
Bilo pa bi prav, da nam metalka neha skupne stroške obračunavat na kvadrat in začne upoštevat solastninske deleže. Ker njihovi kvadrati v pogodbi ne pišejo čist točno, % je pa povsem jasen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vigilantes
Pridružen/-a: 24.11. 2007, 00:29 Prispevkov: 166
|
Objavljeno: 25 Sep 2009 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Če gre res za steklo pod poštnimi nabiralniki, potem bi stroške morali kriti Elektroservisi, Steklo je namreč počilo zaradi ukrivljenja nosilca nabiralnikov. Gre za konstrukcijsko napako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 26 Sep 2009 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva ugotovitev. Verjetno bi bilo na to potrebno že pred menjavo opozorit, kam naj se računa zamenjava. Tako pa smo spet stanovalci v povprečju plačali po 15 eurov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
B2
Pridružen/-a: 01.02. 2010, 12:56 Prispevkov: 27 Kraj: Lj
|
Objavljeno: 02 Feb 2010 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
Na splošno so tile računi od SPL zamotani in zagoneteni.
Plačujem postavke za 4 enote (2 parkirni mesti, kletni prostor, stanovanje) in dobivam izpis računa dolg tudi po 8 strani (tako da te - pri vseh šifrah in podšifrah, večkratnem reševanju iz dvigal, in skladno s tem tudi datumsko večkrat ponovlenimi računi- že v osnovi mine podrobno prečekirat kaj je in kaj ni... saj, dobra taktika...). po novi razdelitvi stoškov pa je račun kar 60 eur višji!
V prejšnjem bivališču je upravnik transparentno obesil obračun stroškov in delitev po stanovanjih na oglasno desko.
Lahko predstavniki lastnikov ukrenejo kaj glede tega? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skriti
Pridružen/-a: 17.05. 2010, 21:49 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 17 Maj 2010 21:51 Naslov sporočila: Stroški |
|
|
Pozdravljeni,
v kratkem se selim med vas Zanima me koliko skupnih stroškov lahko pričakujem za 70 m2 veliko stanovanje brez garaže, s shrambo v kleti?
Hvala za odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46 Prispevkov: 249
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
100 eur
minus 20 poleti
plus 30 pozimi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pikica
Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:19 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno v kateri vhod prihajaš. Za A1 recimo (sicer za nekoliko večje stanovanje) so skupni stroški upravnika na zadnjem računu slabih 35 EUR, skupna elektrika 8,50EUR, požarna zaščita 4,5EUR, vzdrževanje toplotne postaje 1,5EUR in redni servis dvigal 3,8EUR.
Za klet pa vse našteto skupaj 1,50EUR.
Vsekakor pa moraš biti pripravljen na detektivsko delo ob vsakem prejetem računu našega famoznega upravnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|