Glavarjeva rezidenca Seznam forumov Glavarjeva rezidenca
Glavarjeva rezidenca
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Dvigala
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Napake na zunanjosti
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2007 09:23    Naslov sporočila: Dvigala Odgovori s citatom

Z dvigali so velike težave. Okvare se vrstijo tedensko. V B1 (Pegamova 10) že prejšnji teden zjutraj ni delalo dvigalo, včeraj zvečer pa se je spet ustavilo, vendar ne prazno. V njem je bila neka ženska. Kot sem slišal, se je že pogovarjala z nekom, upam, da preko alarma. Samo to je višek, da se dvigala, ki so nova, kvarijo vsak teden in vsak teden tudi koga ujamejo in zaprejo za nedoločen čas. Ali bomo sedaj vsi v strahu, da bomo ujetniki teh dvigal. Ob tem, da poleg garancije plačujemo še redne mesečne servise in potem še verjetno ta reševanja, čeprav bi morala biti še garancija. Kaj bo šele potem, ko garancije ne bo več. Očitno pa sedaj ne znajo ali nočejo popraviti.
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rezi Denca



Pridružen/-a: 19.10. 2007, 02:15
Prispevkov: 42

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2007 14:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tako obravnavo sem doživela tudi pri servisu šivalnega stroja.
Najprej ga moraš sam redno servisirati, da ti garancija velja. Vendar je ta stroj potrebno redno servisirati 1x letno, strošek je pa €9.

Proizvajalci tehničnih naprav so sklepali verjetno takole:
1. dobiček moramo povečati.
2. garancije so vedno daljše
3. kupec mora skrbno skrbeti za stvar
4. kupec naj plača skrben in strokoven pregled, čiščenje in temu rečejo redni servis.

Glede naših dvigal si ne morem kaj, da ne bi cinično pripomnila, da smo odlični, vzorni in skrbni kupci.

Ne vem ali se da dvigala kasko zavarovati?

Mislim, da je že čas, da se včlanim v stanovsko organizacijo potrošnikov, in se tam pozanimam, kam to lahko vodi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2007 15:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz mislim, da je prvi, ki bi moral za to skrbeti v korist stanovalcev SPL.
On določi in oceni, za kakšno popravilo gre, in tako tudi strošek odobri oz ga pravilno zavede ( garancija, popravilo, ....).
Žal pa dvomim, da je prvo naš hišnik tak stručko, ki bi že pri klicanju in kasneje ko napako odpravijo moral jasno in glasno zahtevati in oceniti, za kaj je šlo.
Če se dvigalo kar na lepem ustavi, jih bi najprej moral še po buči namahati, ne pa da da to v skupne stroške.
Kakor vidim, so izvajalci in smo stanovalci naredili le fizične poškodbe na oblogah dvigal. Kar pa se tiče (ne)delovanja, pa ni naš feler.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2007 18:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar se tiče stroškov, smo se koordinatorji na zadnjem sestanku dogovorili, da nam SPL vsak izreden račun (torej ne mesečne obveznosti ampak npr. strojno čiščenje garaž in podobno) in je večji od 100€ pošlje v predpregled. To ne pomeni, da se ga ne plača ali da lahko koordinatorji zavrnemo plačilo računa, gre predvsem za preglednost.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 04 Jan 2008 09:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Stanje z dvigali je nespremenjeno oz. celo bi rekel, da vedno slabše. V B1
se pokvari dvigalo najmanj 1x na teden (tolikokokrat slišimo razbijanje po hiši oz. po dvigalu) Pri novih dvigalih je to katastrofa. Kaj nas pa čaka ko še garancije ne bo več.? Sploh pa taka uporabnost, ko se človek boji, kdaj bo ostal v liftu in bil odvisen od nekega zvončka, ki deluje ali pa tudi ne pa ni ravno prijetno. In niti mobilni telefoni ne delujejo v dvigalu!
Po mojem mora biti neka sistemska napaka pri montaži teh dvigal. Zdi se mi tudi, da so komande v 3. kleti, pri izhodu iz dvigala. Kot se verjetno spomnite, so bile kleti zelo vlažne in se jih je moralo sušiti s sušilci, ki pa na hodnikih prd dvigali niso bili. Tako da tudi ta vlaga ni najbolj koristila tem elektronskim komponentam, ki so v komandah dvigala.
Po mojem bi morali zahtevati tudi, da ustreznost montaže dvigal preveri firma, ki je dobavila dvigala. MISLIM, da firma kot je Thyssen, ne bo dovolila širjenja slabega glasu na svoj račun, kot se trenutno to dogaja pri nas. Tako stanje, da stalno čakamo na popravila dvigala in se tresemo, kdaj bomo ostali ujetniki, morda prav takrat, ko bomo najmanj želeli, vsekakor ni dobro. So verjetno med nami tudi ljudje, ki bodo zelo težko prenašali to ujetništvo. Kdo bo tedaj odgovoren?
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 04 Jan 2008 13:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Upam, da se kje vodi evidenca o popravilih in zastojih, tako da bo lažje kasneje dokazovati slabo kvaliteto ali kaj drugega, ko bo enkrat šlo iz našega žepa.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2008 17:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po mojem bo evidenca izstavljeni računi za reševanja iz dvigala. Samo to bo zelo drago delovanje dvigal. Morali bi ukrepati dokler je še garancija.
Če je ta enoletna, bomo hitro ugotovili, koliko nas bo to stalo.

Poiščimo izdelovalca dvigala in mu javimo, da servis v Sloveniji ni sposoben vzdrževati dvigal!
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kebrA2



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 12:56
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 08 Jan 2008 16:20    Naslov sporočila: Nova oprema dvigal Odgovori s citatom

Danes 8.1.08 so v A2 odmontirali del obstoječe elektronike iz dvigal in začasno namestili neko drugo. Kakor so mi razložili monterji naj bi obstoječo odpeljali v Avstrijo na predelavo, da bi zadeva kasneje lahko normalno funkcionirala. Do povečanega števila okvar dvigal naj bi prišlo zaradi ureditve dualnega sistema dvigal (z enim pritiskom pokličeš bližnje dvigalo). Je pa polek Trzinskih fantov bil tudi serviser iz Avstrije, tako da zgleda da je priblem prevelik za "naše".
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 08 Jan 2008 17:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V A1 sta verjetno 2 dvigali. Problem je pa tudi recimo v B1, kjer je samo 1 dvigalo. Upam, da bo tudi tu prišel serviser iz Avstrije, čeprav tu pa ni dualnega sistema.
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 21 Jan 2008 09:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ali je že kaj novega s temi dvigali?
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
delouc



Pridružen/-a: 17.08. 2007, 07:28
Prispevkov: 40

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2008 10:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V A1 veliko dvigalo sedaj že par dni ni delovalo. Včeraj (29.1.2008 ) dopoldne naj bi ga serviserji popravili, že ob 12 uri pa je nekdo spet postal ujetnik tega dvigala!!!!!

Ali so dvigala čisto zanič, ali je servis čisto zanič, ali pa oboje skupaj. Ta zadeva okoli dvigal bi morala biti poleg vode in domofonov prva pripriteta. Kmalu bo konec garancije, stroške "rednih" servisov na vsake 2 dni pa bomo nosili sami.

Zgoraj je nekdo lepo napisal in mislim, da je že čas, da se obvesti izdelovalca dvigal (ki je med drugim v Evropi zelo priznan), kaj se pri nas dogaja in da naj nekaj uredijo s svojo servisno in zastopno mrežo, ali pa naj ne pošiljajo k nam robe za V Eropo!!! Naj to že enkrat uredijo ali pa nam zmontirajo dvigala, ki ne bodo defektna.

V prejšnjem stanovanju je bilo dvigalo znamke Schindler in se je v 10 letih pokvarilo vsega skupaj kakih 3x, pa še takrat se vrata dvigala samodejno odprejo, tako da lahko človek vsaj ven zleze. 1x letno so prišli od ZVD, da so preverili dvigalo in dali nalepko za tekoče leto, pa na 3 mesece je prišel servisni avto od Schindlerja na kontrolo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Klempa
Administrator foruma


Pridružen/-a: 14.08. 2007, 09:35
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2008 11:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Koordinatorji smo na podlagi pritožb/zahtev stanovalcev sestavili seznam napak/nepravilnosti/nejasnosti, ki smo ga 28.1. s priporočeno pošto posredovali upravniku SPL z zahtevo da nam pisno odgovorijo v roku 8 dni od prejema pisma.
Ena izmed točk je seveda tudi problematika dvigal in vprašanje upravniku na to temo se glasi:
Na zadnjem sestanku z vami je bilo dogovorjeno, da boste v razumnem roku odpravili napake.
Kdaj in kako se bo napake odpravilo?
-Še v mesecu decembru 2007 napake niso bile odpravljene. Vidna dela so ponekod bila, vendar pa nismo dobili z vaše strani nobenega pisnega ali ustnega opisa stanja po popravilih. Ali so sedaj vsa dvigala popolnoma delujoča in skladna s pravilniki? Ali klic v sili iz dvigala deluje? Kdo je plačnik stroškov tokratnih popravil?
-Na tem mestu podajamo obvestilo o motnji na dvigalu v bloku B2, kjer je desno dvigalo nenavadno glasno v primerjavi z levim (gledano s strani vhoda v stavbo). Prosimo za oceno stanja ter popravilo, seveda v skladu z garancijo. Prav tako se problem pojavlja v bloku A1, kjer veliko dvigalo proizvaja veliko glasnejše in nenavadne zvoke v primerjavi z manjšim.
-Dvigala v A2 se neprestano kvarijo, kjub rednim posegom serviserjev. To stanje ni normalno in bo nam v veliko breme takoj ko poteče garancija. Ravno pred dnevi sta se obe dvigali pokvarili. Želimo in zahtevamo pojasnilo z vaše in serviserjeve strani.


Ko bomo prejeli pojasnila, jih bomo posredovali v vednost.
_________________
An optimist robs himself of the joy of being pleasantly surprised.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2008 18:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Garancija na dvigala se mora podaljšati na tisti del, ki je bil zamenjan, in to zopet za najmanj eno leto.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Jezni Glavar



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 04:05
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2008 21:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

me zanima če sploh kaj zamenjajo ali vseskozi samo "popravljajo"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 21:46
Prispevkov: 249

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2008 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja res, v naših računih piše kao storitev, vendar original račun je oz mora biti bolj specificiran.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Napake na zunanjosti Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.