Glavarjeva rezidenca Seznam forumov Glavarjeva rezidenca
Glavarjeva rezidenca
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Domofon
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Napake v notranjosti
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razočarana



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 18:50
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2007 17:42    Naslov sporočila: Domofon Odgovori s citatom

Lep pozdrav!

Za vse tiste, ki imate kakršnekoli težave z domofonom, sem dobila informacijo da je to potrebno javiti ELEKTROSERVISOM na email patricija.bendic@elektroservisi.si, če želite da se vam napaka odpravi.
_________________
Lepo bi bilo, če bi se na glavarjevi rezidenci počutili doma!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sosed



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 08 Nov 2007 10:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem izvedel da je pravilni e-naslov sledec. Izgleda da je prislo do tiskarske napake:

patricija.bembic@elektroservisi.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Muhca



Pridružen/-a: 19.08. 2007, 07:46
Prispevkov: 42

PrispevekObjavljeno: 08 Nov 2007 21:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Me zanima, ali se tudi vam dogaja, da v primeru, ko vam nekdo zvoni iz 'prvih vrat' pri glavnem vhodu neznansko tuli v slušalki (ampak samo tedaj - pri stopnišču ne...)? Gre za sistemsko napako, ali bi jo moral vsak reševat po svoje?

lp muha
_________________
V slogi je moč - hitro po pomoč... Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rezi Denca



Pridružen/-a: 19.10. 2007, 02:15
Prispevkov: 42

PrispevekObjavljeno: 09 Nov 2007 06:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi pri nas tuli in zavija, kadar se po domofonu oglasimo na zvonec glavnemu vhodu. Slika enkrat je, drugič pa je ni. Domofon je tako daleč od glavnega vhoda, da mora gost prav pošprintat, če hoče ujeti vrata, ki se odpirajo, in itak nimam šans, da bi ujela še slikovni pogled - torej - slike od glavnega vhoda sploh na potrebujem!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sosed



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 09 Nov 2007 08:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi pri nas tuli in se slika ne pojavi. Tako da mislim, da gre za sistemsko napako.

Vceraj sem govoril s Patricijio Bembic iz elektroservisov, ki pravi da napako odpravljajo, tako kot vse druge...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mst



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 08:52
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 09 Nov 2007 09:24    Naslov sporočila: Kontakt Elektroservisi Odgovori s citatom

Spoštovani uporabniki foruma

Kontakt oz. oseba, ki jo navajate ni zadolžena za reklamacije s strani podjetja Elektroservisi, d.d.

Kontakt (reklamacije Glavarjeva-rezidenca):

epošta reklamacije.glavarjeva@elektroservisi.si
GSM 051 677 979 Janko
GSM 051 628 488 Simon

Lep pozdrav vsem skupaj

Vodja informatike v podjetju Elektroservisi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razočarana



Pridružen/-a: 16.08. 2007, 18:50
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2007 18:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Ne vem kako je danes uspelo v drugih blokih popravilo domofonov, vendar v bloku A1 so bili samo pri meni, ker se je ugotovilo, da gre za malo večjo napako in, da bodo zato jutri imeli sestanek, da se dogovorijo kaj naredit.

Zaželeno bi bilo, da stanujoči v A1, ki imajo težave pošljejo na mail: frane.tomsic@legrand.si, kratko kronologijo kaj se je dogajalo z njihovim domofonom odkar so se vselili. To bo baje pripomoglo k popravilu.
_________________
Lepo bi bilo, če bi se na glavarjevi rezidenci počutili doma!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rezidentka



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 20:50
Prispevkov: 48

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2007 19:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

a v A1 so bili?

Jaz sem jih kontaktirala v soboto, so mi takoj odgovorili, da bodo popravljali v ponedeljek, no, danes me pa nihče ni klical.

Razočarana, kaj so pa ugotovili pri tebi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mst



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 08:52
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 16 Nov 2007 10:00    Naslov sporočila: Objekt A1 DOMOFONI Odgovori s citatom

Spoštovani,

Obveščamo vas, da se domofoni v objektu A1 rešujejo sistemsko. Glede informacij se lahko obrnete na podjetje Legrand SLV d.o.o.

Odgovorna oseba za imenovani objekt je g. Frane Tomšič

Vsi, ki imate napako na domofonu le to posredujte na mail

frane.tomsic@legrand.si

Lep pozdrav,

Elektroservisi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mihi
Administrator foruma


Pridružen/-a: 16.08. 2007, 11:32
Prispevkov: 90

PrispevekObjavljeno: 16 Nov 2007 19:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljam javljanje s strani Elektroservisev (mst), saj menim, da lahko tako hitreje in enostavneje rešujemo napake, kot pa na klasičen način.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sosed



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2007 21:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zivjo,

ali so morda pri komu v A1 ze odpravili napako pri domofonih, pri meni se vedno tuli in slika se enkrat pojavi drugic pac ne. Vmes je prisel nekdo nekaj izmerit, pa ni nasel nobene napake.

Iz Legranda pa tudi ni ne duha ne sluha.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rezi Denca



Pridružen/-a: 19.10. 2007, 02:15
Prispevkov: 42

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2007 23:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V petek dopoldne in nekako do 14h so urejali to čudo tehnike.
Servis ni bil niti malo organiziran, mene so za sodelovanje pridobili zato, ker se je moj otrok vtaknil v dejstvo, da so vrata odprta in zakaj da je tako in smo ugotovili, da najbrž pa spet kaj popravljajo in je beseda dala besedo...
na tem mestu bi rada opozorila na dejstvo, da bi take servise bilo potrebno uskladiti vsaj s predstavniki stanovalcev, najbolje pa kar z vsemi, ki so napake prijavili, ne pa, da serviserji pridejo, in sploh ne vedo, pri kom bi lahko malo potestirali (koordinatorji - zahtevajte od upravnika)

Pri meni so veliko testirali (A1), do 14h je izgledalo, da bo sedaj delalo in ni tulilo. Naslednji dan je zopet piskalo, a nam še sploh ni uspelo priti do tega, da bi ponovno reklamirali.

Med pogovori in testiranji sem izvedela tole:

1. naprave so francoske, izdelane v Španiji.

2. problem pri tuljenju in zavijanju je v tem, da ni konstantno, stalno, ampak se pojavlja, in izgine, in je intenzivno in ni intenzivno.

3. glasnosti zvonca in sirene se ne da ločeno nastavljati, ker je edina regulacija glasnosti povezana tudi s tem, kako glasen je mikrofon, tako da če bi si zvonec in sireno nastavil tišje, tudi ne bi slišal, kaj gost govori (!?)

4. zakaj imamo sireno - zvonec tuli in sploh ne neha, dokler se ne javiš - povem vam, pri dojenčku to ni najbolj prijetna rešitev -
zato, ker se je investitor tako odločil in je tako izbral -
in, uganili ste, tudi tega se sploh ne da regulirati niti nastaviti. Verjetno bi kazalo investitorja povprašati, zakaj se je odločil za sistem sirene. Mislim, da je vsakemu normalnemu človeku dovolj, da zvonec pozvoni, ne pa, da zvoni in sploh ne neha, dokler ne odvržeš vsega, kar držiš/delaš in v divjem stampedu pritisneš tipko za vrata, ker je tuljenje presento nevzdržno in gromoglasno. Ta sistem preferira tistega, ki zvoni, in ne lastnika stanovanja.

Povedala sem, da se s svojimi gosti pretežno kar po mobitelu zmenim, ker ti domofoni itak niso zanesljivi in so mnogo preglasni, vsaj zame.

Meni ta sistem ni v celoti všeč. Všeč mi je, da sta ločena signala za zvonec pri glavnih ali spodnjih vratih in za zvonec pri vratih v stanovanje.

Nastavljanje in odpravljanje zvočnih šumov je bilo precej komplicirano in potem se je tudi kamerca malo zameglila in dobila črte, kar so do popoldne spet odpravili. Odklopili so zunanji sistem in se najprej posvetili samo sistemu v zgradbi, nato so prešli še na zunanjega. Po servisu naš tuli bolj nežno. In ne vedno, včeraj enkrat ni.

V upanju na skorajšnjo ureditev tudi teh težav lepo pozdravljam soforumaše.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 12:44
Prispevkov: 77

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2007 11:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mene pa zanima, kje se da spremeniti ime v spisku pri vhodnih zvoncih.
Kdo to naredi?
_________________
Lep pozdrav vsem, ki prebirajo forum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sosed



Pridružen/-a: 20.08. 2007, 21:17
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2007 13:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To naredi electrolux
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
happyasaclam



Pridružen/-a: 24.08. 2007, 07:27
Prispevkov: 64

PrispevekObjavljeno: 30 Dec 2007 16:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Domofon v B1 že 14 dni ne deluje!! Zanima me, če ima še kdo probleme?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Glavarjeva rezidenca Seznam forumov -> Napake v notranjosti Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.